Количка

0 артикула

Често задавани въпроси

-Мога ли да направя поръчка без регистрация?
 

Да можете да направите поръчка без регистрация.Не е необходимо да имате профил, за да направите поръчка в сайта ни. Ако имате регистрация, ще можете да следите историята на направените от Вас поръчки.

 

-Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?
 

95% от поръчките се изпращат в рамките на 24 часа.Приблизителното време за доставка на поръчката е в рамките на 1 или 2 работни дни (един или два) работни дни.

 

-Мога ли да тествам преди да платя?
 

При получаване на продукт от нас имате само опция преглед, можете да го тествате след като го заплатите. След получаване на продукта имате възможност да го върнете в рамките на 14дни от датата на получаване, стига да не е ползван и да е в този вид, в който сте го получили.

 

- Как да върна продукт?
 

Необходимо е да попълните формуляр, който е в кутията на продуктите.След това ние ще се свържем с вас.Възстановяваме сумата в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка.Ако поръчката е заплатена с банков превод или наложен платеж, възстановяваме сумата по банковата сметка, която сте посочили във формуляра за връщане на продукти. За замяна с друг продукт се прави нова поръчка. 

 

Мога ли да отменя направена поръчка?

 

 Да, можете, но трябва да го направите преди поръчката Ви е да изпратена. Ние обикновенно изпращаме пратките всеки ден след 16:00ч.  Ако желаете да отмените направена от вас поръчка, моля обадете ни се на телефон  0 898622190  преди този час.

 

- Мога ли да променя направената поръчка?

Ако поръчката Ви е потвърдена и изпратена няма как да я промените.

 

- Рекламации


Ако поради някаква причина Вие не сте напълно удовлетворени, можете да замените, да върнете и да получите обратно парите си, когато стоката е върната в търговски вид и без никакви дефекти по нея (трябва да е запазена оригиналната опаковка и етикетите да са на местата си). За да се възползвате от рекламацията моля обадете се на телефон +359 898622190 или  ни изпратете e-mail на atlas.aytos@gmail.com  и ние ще Ви изпратим инструкции как да процедирате.

Разходите за доставка (отиване и връщане на куриера) са за сметка на клиента.

Моля помнете, че имате 14 (четиринадесет) дневен срок да върнете стоката обратно.
 Стоки, които не подлежат на рекламация:
   - продукти с нарушен търговски вид - разкъсана опаковка, липсващи етикети и други

 

 

- Мога ли да проследя направена от мен поръчка?

 

Всички доставки на територията на България се изпълняват от куриерски фирми. Ние можем да Ви предоставим номера на товарителницата за всяка пратка, но само куриерската фирма може да Ви даде информация къде се намира пратката Ви в момента.