Валута
BGN
  • EUR
  • BGN
Меню
Профил
Език

Често задавани въпроси

-Мога ли да направя поръчка без регистрация?
 

Да можете да направите поръчка без регистрация.Не е необходимо да имате профил, за да направите поръчка в сайта ни. Ако имате регистрация, ще можете да следите историята на направените от Вас поръчки.

 

-Какъв е общият срок за реализиране на поръчка?
 

95% от поръчките се изпращат в рамките на 24 часа.Приблизителното време за доставка на поръчката е в рамките на 1 или 2 работни дни (един или два) работни дни.

 

-Мога ли да прегледам преди да платя?
 

При получаване на продукт от нас имате опция преглед, можете да го прегледате преди да го заплатите. 

 

Мога ли да отменя направена поръчка?

 

 Да, можете, но трябва да го направите преди поръчката Ви е да изпратена. Ние обикновенно изпращаме пратките всеки ден след 16:00ч.  Ако желаете да отмените направена от вас поръчка, моля обадете ни се на телефон  0892703146  преди този час.

 

- Мога ли да променя направената поръчка?

Ако поръчката Ви е потвърдена и изпратена няма как да я промените.

 

- Рекламации


Ако поради някаква причина Вие не сте напълно удовлетворени, можете да замените, да върнете и да получите обратно парите си, когато стоката е върната в търговски вид и без никакви дефекти по нея (трябва да е запазена оригиналната опаковка и етикетите да са на местата си). За да се възползвате от рекламацията моля обадете се на телефон

0892703146 или  ни изпратете e-mail на toysibg@gmail.com  и ние ще Ви изпратим инструкции как да процедирате.

Разходите за връщане са за сметка на клиента.

Моля помнете, че имате 14 (четиринадесет) дневен срок да върнете стоката обратно.
 Стоки, които не подлежат на рекламация:
   - продукти с нарушен търговски вид - разкъсана опаковка, липсващи етикети и други

 

- Как да върна продукт?
 

Необходимо е да попълните формуляр, който е в кутията на продуктите.След това ние ще се свържем с вас.Възстановяваме сумата в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка.Ако поръчката е заплатена с банков превод или наложен платеж, възстановяването на сумата е по банковата сметка, която сте посочили във формуляра за връщане на продукти. За замяна с друг продукт се прави нова поръчка. 

При получаване на заявката проверете незабавно за транспортни дефекти пред Вашия доставчик! При проблем съставете двустранен протокол и ни го изпратете, за да бъде направена замяна! ВАЖНО: дефекти по физическата цялост и невредимост на продуктите открити след приемане на заявката от доставчика без възражения няма да бъдат уважени!  

-Адрес за връщане на продукт:

гр.Айтос, ул."Димчо Караьозов"   11- Атлас 08 ЕООД

Телефон : 0892703146 

 

 

- Мога ли да проследя направена от мен поръчка?

 

Всички доставки на територията на България се изпълняват от куриерски фирми. Ние можем да Ви предоставим номера на товарителницата за всяка пратка, но само куриерската фирма може да Ви даде информация къде се намира пратката Ви в момента.